Koks yra 2 tipo (Type 2) elektromobilio įkrovimo laidas?

  • Koks yra 2 tipo (Type 2) elektromobilio įkrovimo laidas?


    2 tipo(Type 2) elektromobilio įkrovimo laidas yra Europinio standarto kištuko tipas, naudojamas kiekviename naujame elektromobilyje. Abiejuose galuose yra septynių kontaktų jungtis, leidžianti lengvai prisijungti prie kiekvienos namų įkrovimo stotelės ir naudojama daugumoje viešųjų automobilių įkrovimo stotelių. Šis laidas leidžia lėtesnį kintamosios srovės (AC) įkrovimą (iki 43kW), o ne nuolatinį nuolatinį įkrovimą (DC), kuriam reikalinga CCS jungtis.

    2 tipo įkrovimo kabelis leidžia papildyti akumuliatorių standartinėse viešose įkrovimo stotelėse, kurias paprastai rasite prekybos centrųuose, sporto salių ir miesto automobilių stovėjimo aikštelėse. Tesla automobiliai yra išimtis, nes super greitojo įkrovimo metu jie naudoja 2 tipo jungtį. Tačiau tik specialiame „Tesla Supercharger“ įkrovimo stotelių tinkle.

    Visiems prieinamu 2 tipo viešuoju įkrovikliu (į kurį įeina visi įkrovimo taškų teikėjai, išskyrus „Tesla Supercharger“ tinklą), Tesla būtų įkraunama tokiu pat greičiu kaip ir bet kuris kitas elektromobilis. Visi grynai elektriniai automobiliai standartiškai turi 2 tipo lizdą ir laidą. Visi įkraunami hibridai turi 2 tipo lizdą, tačiau kai kurie gamintojai už laidą ima papildomą mokestį.

    Taip pat galite nusipirkti 2 tipo elektromobilio įkrovimo kabelį iš daugybės patikimų internetinių parduotuvių. Paprastai jie kainuoja nuo 130 iki 330 eurų, ir nors dauguma gamintojų tiekiamų laidų yra maždaug penkių metrų ilgio, aštuonių metrų 2 tipo laidai taip pat yra plačiai prieinami. Jie tikrai naudingi, jei atstumas tarp įkroviklio ir stovėjimo vietos yra nepatogus. Išskyrus galimą užkliuvimo už laido pavojų, ilgesnis laidas neturi jokios įtakos saugumui ar įkrovimo greičiui.

     

    Kuo Type 2 skiriasi nuo kitų?

    Type2 įkrovimo laidai geriausiai žinomi Lietuvoje, nes tai Europinis standartas. Tačiau kol elektromobilių industrija vystėsi, skirtingi gamintojai testavo skirtingas jungtis ir standarto nebuvo. Laimei, gamintojai pasirenka standartus ir ilgainiui nebereikia sukti galvos, kaip suderinti skirtingas jungtis su įkrovimo stotelėmis ar pan.

    1 tipo įkrovimo laidas. 1 tipo įkrovimo jungtis yra vienfazė ir leidžia greitai įkrauti esant 3,7–7,4 kW kintamosios srovės galiai ir maždaug 20-40 km atstumui per valandą. Dizainas turi 5 kontaktus. Ši jungtis dažniausiai naudojama su automobilių modeliais, gaminamais dalyje Azijos, mažiau - Europoje.

    CCS. Tai modifikuota ir patobulinta 2 tipo jungties versija. Jis prideda du papildomus maitinimo kontaktinius taškus, kurie palengvina greitą įkrovimą. Šie įkrovikliai palaiko tiek kintamosios, tiek nuolatinės srovės įkrovimą, kai galia svyruoja nuo 50kW-350kW. Standartas yra 50kW, vis dar bandomi didesni galios lygiai.

    įkrovimo laidas

    CHAdeMO. Šie laidai ir jungtys siūlo ypatingai greitą įkrovimą, kurio galia iki 50kW DC. Apytiksliai per 30 min įkraunama iki 120 km atstumui. Paprastai juos galima rasti viešose įkrovimo stotelėse. Ši jungtis suderinama su įvairiais transporto priemonių ženklais, įskaitant „Toyota“, „Honda“, „Nissan“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“. „Tesla“ taip pat gali naudoti šią įkrovimo sistemą, tačiau jiems reikės modifikuoto 2 tipo „Mennekes“ kištuko. Nors sukurtas Japonijoje, šis jungties tipas yra paplitęs ir Europoje, ypatingai Didžiojoje Britanijoje.

    įkrovimo laidas

    Nėra gero ar blogo jungties tipo, yra tik toks, kuris naudojamas jūsų elektromobiliui įkrauti. Koks įkrovimo laidas reikalingas jūsų transporto priemonei galima matyti vizualiai arba pasitikrinti automobilio vadove.
      

  •