Prekių katalogas

Kodėl žmonėms taip patinka Tesla elektromobiliai?

Kodėl žmonėms taip patinka Tesla elektromobiliai? 

Kuomet kalba pasisuka apie elektromobilius, žmonės teigiamai atsiliepia apie Teslą, daugelis savo svajonių ir norų sąraše įsirašę, jog norėtų vairuoti ar bent jau išbandyti naujausią Teslą elektromobilį, o kritikai mini Teslą tarp populiariausių ir perkamiausių elektromobilių. Kodėl? Iš kur kilęs šis palankumas šiam automobilių gamintojui, kuris jau seniai peržengė JAV ribas ir sėkmingai parduodamas visame pasaulyje.

https://www.youtube.com/watch?v=H3Wf-C9m7a8

 

Puikus dizainas ir inžineriniai sprendimai

Net skeptikai sutiktų, kad Tesla pakeitė žmonių požiūrį į elektromobilius. Visos iki „Model S“ pagamintos elektrinės transporto priemonės, švelniai tariant, netenkino nė vieno vairuotojo. Tai buvo negražūs automobiliai, kuriuos truko amžinybę įkrauti. Nenuostabu, kad susidomėjimas elektrinėmis transporto priemonėmis geriausiu atveju buvo atsitiktinis. Tada Tesla pristatė „Roadster“ bei „Model S“, ir viskas pasikeitė. „Model S“ turėjo sportinio automobilio dizainą, Toyota saugumą ir galėjo būti įkrautas per kelias minutes. „Model S“ taip pat buvo greitas, greitesnis už bet kurį EV iki tol, ir tai iš dalies tapo visų Tesla elektromobilių sėkmės pagrindu.

Akumuliatorių revoliucija

Elektromobiliu nuvažiuojamas atstumas greičiausiai visada bus svarbiu kriterijumi tiems, kurie svarsto galimybę pereiti prie elektromobilio. Visi, įpratę prie benzininio automobilio, taip pat yra įpratę vairuoti tiek, kiek nori ar reikia, retkarčiais užsukdami į degalinę degalų. Tesla tikriausiai tai žinojo, todėl pagamino specialų akumuliatorių paketą ir sukūrė „Supercharger“ tinklą. Iki šiol Tesla akumuliatorių paketas yra ko gero geresnis už bet kurių konkurentų akumuliatorius. Tesla modelių maksimalus nuotolis siekia 595 km. Tai 595 km, kuriuos galite nuvažiuoti vienu įkrovimu.

Vis dėlto vien akumuliatoriaus nebūtų pakakę, kad Tesla taptų tokiu žinomu prekės ženklu, koks yra šiandien. Tam prireikė ir įkrovimo stotelių. Taigi Tesla sukūrė „Supercharger“ tinklą, kuriame įkrovimas vyksta ne tik greitai, bet ir nemokamai. Kol kas tik JAV, Lietuvoje Tesla įkrovimui naudojami Tesla adapteriai ir kraunama daugelyje prieinamų stotelių.

Ateities automobilis

Elonas Muskas Tesla vadino nešiojamuoju kompiuterių su ratais, ir tai, atrodo, sutampa su Tesla fanų nuomone. Tesla, pasak kai kurių gerbėjų ir kai kurių analitikų, taip pat nėra įprastas automobilių gamintojas. Jis veikia labiau kaip programinės įrangos kompanija. Tesla kuria produktą, priima klientų atsiliepimus ir iškart tobulina savo produktą naudodamiesi jo programinės įrangos galimybėmis, kurios leidžia nedelsiant atnaujinti, o ne laukti, kol naujas modelis išspręs tai, ką reikia taisyti. Tesla daugumai yra ateities automobilis, kuriuo galima naudotis jau dabar!

Interneto galia

Ar žinote, jog internetas yra vienintelė vieta, kur galima nusipirkti Tesla? Tai, beje, dar vienas unikalus Tesla automobilių gamybos ir pardavimo aspektas. Visame pasaulyje yra Tesla parduotuvių, tačiau tai labiau informacijos centrai, o ne atstovybės. Tesla parduotuvėje galite sužinoti viską, ko norite apie elektromobilius, tačiau ten negalima nusipirkti Tesla automobilio. Panašu, kad Tesla gerbėjai neprieštarauja, nes jiems suteikiama galimybė sukonfigūruoti savo automobilį patogioje pasirinktoje vietoje, užuot kelias valandas laukiant pasirašyti visus dokumentus, lydinčius tradicinį automobilį. Yra net atitinkama apklausa: „Deloitte“ prieš porą metų nustatė, kad net 60 procentų automobilių pirkėjų daug mieliau pirktų tiesiai iš automobilių gamintojo, visiškai atsisakydami tarpininkų.

Elon Musk

Ne paslaptis, jog Teslos sėkmė iš dalies nulemta vadovo Elonas Musko asmenybės. Tai be jokios abejonės kontraversiškas žmogus, bet, pasak daugumos, tai žmogus, kuris padarė Tesla tokia, kokia ji yra šiandien. Tesla yra pirmoji ir kol kas vienintelė automobilių kompanija, turinti misiją. Ši misija buvo aprašyta Musko slaptajame pagrindiniame plane, kurį jis paskelbė 2006 m. Muskas iš tiesų pasirodė esąs puikus rinkodaros srityje, pasinaudodamas kiekviena proga reklamuoti Tesla. O dabar, pasiekus tokį žinomumą, jam net nereikia įdėti sąmoningų pastangų. Kiekvienas verslo projektas, kurį Tesla generalinis direktorius pradeda – sukuria reklamą Tesla elektromobiliams.