Prekių katalogas

Kodėl verslas turėtų investuoti į elektromobilių įkrovimo stoteles? 


Automobilių industrijos specialistai prognozuoja, jog netrukus kas dešimta kelyje sutikta transporto priemonė bus varoma elektra. Dauguma Europos šalių aktyviai siekia elektrifikacijos, kad iki 2030 m. būtų galima gerokai sumažinti anglies dvideginio išmetimą. O tai reiškia, kad į mūsų gyvenimą ateina elektromobiliai, jų krovikliai ir įkrovimo stotelės. Tai ką laikėme tolima ateitimi, jau yra čia.

Lietuva neatsilieka nuo likusio pasaulio. 2020 metų gruodžio 1 dienos Susisiekimo ministerijos duomenimis, Lietuvoje buvo įregistruoti 4327 elektromobiliai (grynieji elektromobiliai ir įkraunami hibridiniai). Iš pirmo žvilgsnio - skaičius nėra įspūdingas. Tačiau lyginant su su sausio 1 d. duomenimis, elektromobilių Lietuvoje gerokai padaugėjo. 2020 01 01 elektromobilių lietuviškais keliais riedėjo 2606. Pagal LR Susisiekimo ministerijos duomenis ir prognozes, iki 2030 metų Lietuvoje jau bus virš 230 tūkst. elektromobilių. Tam tikimasi turės įtakos ir elektromobilių įsigijimo fiziniams bei juridiniams asmenims skatinimo planai.

Verslo sritis susijusi su elektromobiliais dar nėra perpildyta žaidėjais, tad verslininkai, norintys ne tik išgyventi, bet ir klestėti šioje vis labiau elektromobiliais užpildytoje aplinkoje, turės neatsilikti ir imtis iniciatyvų. Vienas iš būdų - pasinaudoti galimybe sukurti savo elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą, kuria naudosis darbuotojai ir (arba) klientai.

Todėl šiandien aptarsime, kokios yra priežastys, kodėl verslas turėtų investuoti į elektromobilių įkrovimo stoteles savo teritorijoje.

Klientai vertina įmones, kurios imasi ekologiškų iniciatyvų.

Šiandien žmonės daug labiau vertina bendrovių etiką, nei vertindavo praeityje. Žmonės linkę teigiamai vertinti socialines ar aplinkosaugos problemas sprendžiančią įmonę, o tuo pačiu tampa labiau lojalūs tokiai įmonei. Kitaip tariant, dauguma žmonių šiandien yra susirūpinę socialinėmis ir aplinkosaugos problemomis ir vis dažniau renkasi pirkti iš įmonių ar bendradarbiauti su tomis, kurios atitinka jų asmenines moralines vertybes.

Elektromobilių įkrovimo stotelių įrengimas įmonės klientams ar darbuotojams parodo, jog palaikote žaliąją energiją, o tuo pačiu žvelgiate į ateitį. Ir šiuo atveju visai nesvarbu ar esate prekybos centras ir įrengiate įkrovimo vietas savo pirkėjams, ar esate logistikos įmonė ir įsigyjate elektrinius vilkikus.

EV įkrovimo stotelių įrengimas savo ruožtu leidžia tam tikroms įmonėms įgyti pramonėje pripažintas tvarumo kvalifikacijas, pavyzdžiui, LEED sertifikatą. Nekilnojamojo turto bendrovėms, siekiantiems gauti konkrečiai šaliai ar žemynui skirtą aplinkosaugos akreditaciją, tiesiog privaloma įrengti pastatuose elektromobilių įkrovimo stoteles.

Toks veiksmas ne tik padidins jūsų prekės ženklo įvaizdį ir pakels reputaciją, bet ir padidins klientų lojalumą ir pritrauks naujų klientų, ypač kai vis daugiau žmonių įsigyja elektromobilius. Tai taip pat padės pritraukti ir išlaikyti darbuotojus, kurie, kaip ir klientai, vis labiau rūpinasi aplinkos ir socialinėmis problemomis. Įmonės teritorijoje įrengę įkrovimo stoteles, taip pat galite aktyviai skatinti aplinkai nekenksmingą elgesį tarp darbuotojų, klientų ar nuomininkų, kurie dar nėra „žali“. Ir priedo jūs patirsite pasitenkinimą, padarę kažką gero aplinkai!

Paprastas būdas tapti traukos tašku

Jei dabar Wifi yra laisvai prieinamas daugumoje viešų vietų Europoje, tai ateinančiais metais elektromobilio įkrovimas taip pat turės tapti prieinamu bet kur. Klientai tikisi, kad jų pamėgtos parduotuvės, restoranai ir viešbučiai turės vietą elektromobilių įkrovimui - o jei to nebus, klientai tiesiog pakeis paslaugų teikėją. Galų gale, kodėl neįkrauti elektromobilio kol apsipirkinėjame – juk tai taip patogu!

Kalbant apie atokesnėse vietose įsikūrusias įmones, tokias kaip automobilių remonto dirbtuvės ar viešbučiai, kuriuos pasiekti reikalingas ilgesnis kelionės laikas, įkrovimo stotelės taps dar svarbesnėmis. Klientams, kuriems galbūt teko važiuoti ilgus atstumus, įkrovimas bus ne tik patogus: jiems to reikės kelionei tęsti. Tai pasakytina ir apie komercinį ar gyvenamąjį nekilnojamąjį turtą. Biuro patalpas nuomojančios įmonės vis dažniau tikisi, kad šios įmonės savo darbuotojams pasiūlys priemones elektromobiliui įkrauti. Tuo tarpu nuomininkai, kurie yra elektromobilių savininkai, suprantama, tikisi, kad galės įkrauti savo automobilį ir savo namuose, ir darbe bei prie prekybos centrų.

Būsimi darbuotojai bei partneriai, kurie naudojasi elektromobiliais, vis labiau ims laikyti įkrovimo stoteles savaime suprantamomis, neišvengiamai pasirinkdami jas siūlančius darbdavius ar partnerius ir atsisakydami dirbti ten, kur nėra įkrovimo galimybės. Elektromobilio įkrovimas darbo vietoje taps įprastu reiškiniu, nes vis daugiau žmonių važiuoja į darbą naudodamiesi elektrinėmis transporto priemonėmis(net gi paspirtukais). Štai todėl elektromobilių įkrovimo stotelių nauda jūsų verslui neapsiriboja tik nauda klientui. EV stotelės taip pat padės jūsų įmonei viduje, skatindamos naujų darbuotojų įdarbinimą ir didindamos darbuotojų lojalumo rodiklius.

Įrengę elektromobilių įkrovimo stoteles padidinsite savo prekinio ženklo matomumą ir pritrauksite naujų klientų. Specialios programėlės žemėlapiai, kuriose nurodytos elektromobilių įkrovimo vietos leidžia EV vairuotojams planuoti maršrutus. Tokios programėlės atveria duris link potencialių klientų.

Manoma, jog elektromobilių savininkai gauna didesnes pajamas, todėl apsilankydami jūsų versle(nesvarbu ar tai restoranas, kavinė ar viešbutis) jie gali būti išlaidesni. Tuo tarpu ateityje dėl sparčiai besivystančių technologijų susijusių su elektromobilių akumuliatoriais, elektromobiliai bus plačiau prieinami. Dėl to investavus į infrastruktūrą, pritaikytą elektromobiliams jau dabar, jūsų verslas ateityje taps labiau atsparus rinkos pokyčiams ir bus patrauklesnis klientams.

Apibendrintai, svarbiausios priežastys verslui įrengti įkrovimo stoteles

Kaip jau aptarėme, yra daug tarpusavyje susijusių priežasčių, skatinančių įrengti elektromobilių įkrovimo stoteles. Tai nauda verslui:

• Ekologija ir tvariu gyvenimo būdu besidominčių klientų pritraukimas.
• Didelis pliusas naujų, šiuolaikiškai mąstančių darbuotojų pritraukimui.
• Įmonę atsiranda elektromobilių savininkų žemėlapiuose ir įtraukiama į kelionės planą.

Kadangi elektromobiliai yra mūsų ateitis, pats laikas investuoti į ateitį!