Prekių katalogas

Kaip kraunamos elektrinės transporto priemonės? 

Ribotas elektrinių transporto priemonių važiavimo nuotolis reiškia, kad vairuotojams yra svarbi technologija naudojama joms įkrauti, taip pat įkrovimo greitis. Tik elektra varomų EV transporto priemonių vairuotojams ypač svarbi išvystyta įkrovimo infrastruktūra. Na, o hibridinių transporto priemonių vairuotojams tai nėra taip svarbu, nes automobiliuose taip pat yra įprastas vidaus degi-mo variklis.

Yra trys pagrindiniai elektromobilių įkrovimo būdai: įkrovimas iš tinklo, akumuliatoriaus keitimas arba belaidis įkrovimas:

Įkraunamas laidu:

 


Transporto priemonės fiziškai sujungtos su įkrovimo tašku, naudojant laidą ir kištuką. Šį būdą naudoja didžioji dauguma dabartinių elektromobilių ir hibridinių transporto priemonių savininkų Europoje ir pasaulyje. Įkrovimas gali būti atliekamas visur, kur yra įkrovimo stotelės: namuose, viešose  aikštelėse, komercinėse ar privačiose patalpose.
Elektrines transporto priemones paprastai galima įkrauti naudojant įprastus buitinius lizdus, tačiau tai yra lėtas būdas. Baterija yra įkraunama su specialiu, elektromobilio komplektacijoje esančiu pakrovėju (adapteriu), kuris yra įjungiamas į įprastą namų elektros tinklą. Įprasti buitiniai lizdai teikia tik mažą elektros srovės kiekį. Todėl su 3 kW galingumo pakrovėju, 30 kWh talpos baterija yra įkraunama per 10 valandų. Tai gali būti visai tinkamas variantas įkrauti bateriją per naktį. Ta-čiau norint greičiau įkrauti papildinius, reikalinga specializuota infrastruktūra.


Baterijos keitimas:

 Akumuliatorių keitimas apima naudotos baterijos pakeitimą į visiškai įkrauta specialioje keitimo stotyje. Šiuo būdų galima labai greitai „įkrauti“ transporto priemonę. Užtrunka apie ( 4-6 min. ) Tačiau, šiuo metu nė vienas stambus tiekėjas Europoje nesiūlo šios paslaugos. Nemažai kliūčių neleido plačiai paplisti baterijų keitimo technologijoms, įskaitant elektrinių transporto priemonių modelių, palaikančių akumuliatorių keitimą, trūkumą, standartinio tipo ar dydžio akumuliatoriaus trūkumą ir didelę su tuo susijusios įkrovimo ir keitimo infrastruktūros plėtros kainą. Siūlome pasi-žiūrėti video kaip tai atrodo. 

Belaidis įkrovimas: 

dar vadinamas indukciniu įkrovimu, nereikalauja fiksuoto fizinio ryšio tarp įkrovimo įrenginio ir transporto priemonės. Vietoj to, sistema sukuria lokalizuotą elektromagnetinį lauką aplink įkrovi-mo bloką, kuris įsijungia, kai virš jo pastatoma elektrinė transporto priemonė. Belaidis metodas šiuo metu veikia tik keliose pasirinktose bandomosiose vietose. Indukcinio įkrovimo bandomųjų projektų pavyzdžiai yra belaidis autobusų įkrovimas autobusų stotyse Belgijoje, Vokietijoje, Olan-dijoje ir Jungtinėje Karalystėje, taip pat kai kurie bandomieji elektromobilių naudotojų bandymai Švedijoje. Šiuo būdų elektromobilių savininkai tiesiog pastatytų savo automobilius virš įkrovimo vietos ir vėliau grįžtų į visiškai įkrautą transporto priemonę. Galite pasižiūrėti kaip veikia šis įkro-vimo būdas paspaudę čia